close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בחירת חברת ניקיון לעסקים

מערכת שורשד אלול, תשעט04/09/2019

חברת ניקיון היא אחת הבחירות החשובות ביותר לכל ה מגזרים אך בעיקר לחברות. אם חברת ניקיון לא תגיע לעסק שלכם בכל ערב או לפחות כמה פעמים בשבוע יכול להיות שגם הלקוחות לא יגיעו. זה הזמן להבין כיצד בוחרים חברת ניקיון שיכולה להציע לכם את השירות אתם צריכים בהתאמה מלאה

תגיות:
צילום: shutterstock
למה חשוב לבחור חברת ניקיון לעסק?
הדבר הראשון שחשוב לזכור הוא שלא כל חברת ניקיון תוכל לספק לכם את
צילום: shutterstock
אותם השירותים ואת אותה איכות השירות. לכן הבחירה שלכם צריכה להיות בחירה שקולה ונבונה ולא פזיזה. יכול להיות שתתחרטו על הבחירה ולמרות שהיא תמיד תהיה הפיכה, כי בחירת חברת ניקיון זה ממש לא חתונה קתולית, חבל על העצבים ועל הזמן שתבזבזו ובטח על האמון שלכם בחברות אלו שיכול להיפגע ולא בצדק. חשוב לבחור חברת ניקיון שתתאים לכם לכל הפרמטרים, כדי שהעסק יהיה נקי בלי שהעבודה נפגעת וכמובן שהלקוחות, העובדים וכל מי שמגיע למקום ייהנה בין אם מדובר בעסק או במשרד.

תבחרו את החברות לפי המלצות
יש מגוון רחב של חברות ניקיון שיכולות לעמוד לשירותכם אך חשוב מאוד לסנן אותם כדי שלא יהיה לכם קשה מידי לבצע את סקר השוק. בסופו של דבר חיפוש בגוגל יכול לספק לכם לא מעט חברות והבחירה יכולה לבלבל אתכם כך שפשוט תבחרו את החברה הראשונה שאתם מוצאים. אין ספק שיש רושם ראשוני לכל חברה ולפיו אפשר לבחור אך כדאי לצמצם את הבחירה תחילה לפיו ואז להתעמק בפרטים הקטנים. אפשר גם לצמצם את החברות מראש להגיע אל החברות רק מהמלצות וכך הבחירה שלכם תהפוך להיות הרבה יותר בטוחה.

בחירת חברה שעובדת בשעות שנוחות לכם
עוד אחד מהפרמטרים החשובים ביותר הן שעות העבודה שלהן. בסופו של דבר שעות העבודה של המשרד או העסק יכולות להיות בעייתיות מאוד ולכן תיתקלו בקשיים עם חברות שאינן גמישות עם שירותי הניקיון שלהן עבורכם. לכן חשוב לבחור חברה שיכולה להציע לכם ניקיון משרדים בכל שעות היום. ניקיון משרדים בכל שעות היום, גם בלילה וגם בבוקר המוקדם, לא יפגע בשגרת העבודה שלכם ואתם יכולים לקבל עסק נקי מתי שמתאים לכם. יש כיום חברות ניקיון שלא רק מציעות ניקיון משרדים בכל שעות היום אלא גם ניקיון משרדים עם מפתח כך שאתם אפילו לא צריכים להיות בעסק.

חברה מומלצת שיש לה ניסיון בשוק
הניסיון של חברת ניקיון יכול להיות פרמטר חשוב מאוד אך חשוב לזכור כי לא תמיד הוא בא ביחס ישר עם אמינות. יכול להיות שחברת ניקיון מסוימת תהיה מומלצת ואמינה מאוד למרות שהיא פועלת בשוק רק כמה שנים ספורות לעומת חברת ניקיון אחרת שפועלת כבר כמה עשורים וגילו לא מזמן שהעובדים שלה גונבים ללקוחות שלה. חשוב לזכור כי במצב של גניבה לא תמיד מדובר על אשמת החברה הישירה אך בסופו של דבר היא זו שמעסיקה את העובדים הללו והיא זו שמתנהלת בצורה לא טובה מול הלקוחות במתן הפיצוי ולכן יש לבחור חברה מנוסה וגם אמינה.

גם השירות, היחס והמחיר חשובים
כמובן שיש עוד פרמטרים שמשמעותיים מאוד בבחירה כמו למשל השירות שהיא נותנת לכם או המחיר. המחיר הוא כמובן פרמטר שקל יותר להשוות כי מדובר במספר אך חשוב לבצע השוואה מלאה לפי מה שאתם מקבלים עבור המחיר שאתם מקבלים, כי לעתים מתקבלים שירותים רבים יותר גם אם הם יקרים יותר ואז הם משתלמים יותר. כמו כן חשוב לעבוד עם חברה שנותנת יחס טוב וגם לקוחותיה בעלי תודעת שירות גבוהה כי אז לכולם יהיה נחמד יותר.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה